Thursday, December 04, 2008

tabahlah...

buat kakakku nan seorang...moga akak tau kami ada utk akak...sentiasa ada...nape akak segan nak ckp kat kami...?kami dah tau dah kak...kami skrg ni nak tunggu masa dpt tanya dgn akak jer...segala bukti kami yg jd james bond ni kutip dan kumpul sudah cukup membuktikan ternyata itu mmg akak...

kami turut sedih kak...arini pagi td kami berdua nangis dlm phone bila membayangkan keadaan akak...akak mmg seorang yg tabah...sikit jer lg kak...moga ketabahan akak satu hari nnt akan menjadi kenikmatan yg tak terhingga....

saya sibuk sgt sehari dua ni...mmg takdan nak layan phone calls and mungkin gak baju akak tak dpt nak saya siapkan...tp saya akan cuba gak buat...saya takmo kecewakan akak bila saya dah tau keadaan akak sebenarnya...patut lately akak jarang nak sembang dgn kami kalo ada free time tu...saya dah paham skrg ni nape...akak takut akak tak dpt mengawal perbualan kita dan mungkin terbuka cerita yg akak takmo kami semua tahu...tp kami dah tahu kak...bukan sesiapa yg ckp...tp melalui penulisan akak dan abg....

mungkin sbb kita saling mengenali...gaya bahasa akak dan abg mmg sgt2 kami kenali...hari ini membuktikan yg mmg keyakinan kami tu benar...bila apa yg jd pada akak hari ini sama dgn apa yg akak tulis di sana...kami mengikutinya sejak kami mula tahu itu akak...ni bukan kes ceroboh kak...sbb akak yg tulis dipublic dan mintak pendapat dan juga mungkin akak jdkan medan itu utk berkongsi rasa dan tmpt akak meringankan bebanan yg melanda jiwa...

semoga akak tau kami sentiasa bersama akak walau aper jua pun keadaan akak...percayalah pada kami kak....kumpulan kita adalah kumpulan yg paling saya kagumi...kita akrab dan saling berkongsi segalanya...saling menasihati dan tmpt mecurahkan segala bebanan dijiwa...kita saling mempercaya...saling mengingati dan menegur tanpa rasa dendam, iri hati, buruk sangka dan busuk hati...

akak...tabahlah waktu diuji ini...kami tahu akak mmg kuat...kami sayang akak...kami turut sedih...tp tangisan kami hanya dalam hati....tak mampu utk kami menitiskan airmata kerna terlalu perit rasanya....





No comments: