Monday, May 11, 2009

Listen To Your Heart

Semakin saya yakin dgn segala kata hati….dr awal saya sering ckp pada seorang teman yg saya masih tak percaya saya bakal menamatkan zaman sendiri saya. Saya sering kata walau sehingga detik2 akhir yg segalanya itu seumpama mimpi dan akhirnya segalanya menjadi satu kenyataan yg segala dirancang tak menjadi.


Pendirian saya yg tidak mungkin akan merampas milik wanita lain telah saya kotakan. Penipuan yg dia telah meninggalkan yg pertama sejak 3thn yg lalu ternyata bohong belaka. Syukur kerna semuanya jadi nyata saat saya masih blom diijabkabulkan dengannya.


Hati dan perasaan saya masih dapat saya jaga, apa yg terjadi tidak terlalu membebankan hati saya, rasa malu pun kurang sebenarnya, cuma saya masih terfikir mcmana saya boleh terlena sebegitu jauh dan terlalu mengikut kata dia.


Kerna terlalu ingin memiliki saya dia sanggup mengikut rentak kehidupan saya yg dimatanya serba mewah, sehingga akhirnya dia terperangkap dgn rancangannya sendiri. Tp demi utk mengaburi mata kami dan mendapatkan keizinan keluarga kami dia melakonkan semuanya dengan begitu sempurna. Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.



















No comments: