Friday, May 22, 2009

mengimbau kenangan lama...

Mlm ni td aku ronda2 bukak mcm2 file kat dalam pc ni…nak surfing tenet kat sini teruk dah semalam dua ni…letih nak tunggu loading page…


Dalam pada ronda2 tu aku dok baca file private msg dgn kawan2 dedulu…terbaca lak 3 msg yang dikirimkan dek seseorang…aku mmg tak berapa mesra dgn org tu lately, dedulu ada gak bermesra dan bergurau senda kat tmpt2 kami lepak reramai…tp sejak aku dapat pm dr dia tu langsung aku dah tak meninggalkan jejak kat tmpt2 yg biasanya aku ada…bkn aper…aku pun tau gak malu, bila org dah tak suka and warning utk tidak dekat2 dengan derang takkan aku mcm tak paham lak…


aku tahu, aku tak setaraf utk berkwn n bersembang dgn org yg tinggi darjatnya dan bijak pandai mcm dia…aku sedar diri aku tp dulu tu sbb aku ingat nak ramaikan kawan jer…rupanya org mmg tak sudi berkawan dgn aku…aku jer idung tak mancung pipi tersorong2…selama ni pun mungkin aku jer yg pasan aku ramai kawan n org suka berkawan dgn aku…tp sebenarnya kawn2 yg dah menjauhkan diri dari aku tu sbbnya dah tak tahan dgn perangai aku…tp derang taknak ckp takut aku kecik ati…sbb tu aku pk skrg ni apa2 pun punca org menjauhkan diri n taknak lg berkawan dgn aku adalah diri aku sendiri…


hmmm…tak pepasal aku terimbau kenangan lama sbb dok baca file2 lama dalam pc aku ni…pc ni aritu dekat 5 bln tak bukak sbb aku kelam kabut dgn kehidupan aku ni..skrg ni aku rasa mcm dah nak setel down…pasni aku akan mengorak langkah utk memulakan satu lagi kehidupan demi masa depan…moga2 semuanya berada dilandasan yang betul dan aku dpt hidup seperti aku yang dulu…Aminnnn…











No comments: