Monday, March 08, 2010

jangan panggil sayang.....

sedih betul rasa hati saya mlm ni bila dpt msg dr satu2nya yg selama ini saya panggil 'buah hati' ....mungkinkah saya yg terlalu sensitif?

taufek : ma jangan la panggil sayang kat taufek...ma panggil taufek jer.
ma : nape?taufek malu ekkk...?
taufek : kat facebook pun ma panggil taufek jer.
ma : Ok. taufek malu sbb ma ni bukan mama taufek ek?
ma tak masuk dah pasni facebook taufek.

hmmm...mungkin sbb skrg ni dia dah berusia 13thn..dia dah cukup besar n dah ada perasaan malu....mungkin juga sbb skrg ni dia dah ada sedara mara yg dah sama besar dan saya mmg lihat kemeriahan hidup dia dgn sedara mara yg ada....biarkanlah...walaupun ada calar dihati akan nnt saya sembuhkan segera...

waktu ini teringat saya pada pepatah lama 'anak udang udang la juga, tak akan menjadi anak tenggiri, anak orang oranglah jua, takan menjadi anak sendiri'....selama ni pun saya hanya menumpang kasih pada dia....

walau mcmana pun saya tak buang dia dr hati saya...saya ttp sayang dia walau hanya dr kejauhan..moga satu saat bila dia dlm kedukaan dia akan kembali pada saya....saya pasti akan terima dia sebagaimana harini dulu dan selamanya saya terima dia....bagi saya dia tetap buah hati' saya...

pergilah sayang....terbang sejauh mana dan setinggi mana yg termampu dek sayap mu...andai nnt kau jatuh ke bumi, ma pasti akan ada merawat luka mu...kerna kasih sayang ma buat taufek tak pernah kurang....



















No comments: