Thursday, May 10, 2007

Dugaan....

hmmm....hanya satu perkataan ini yg mampu ku luahkan utk peristiwa hari ini...

aku mmg menyedari bnyk dugaan yg bakal aku tempuhi didalam keadaanku ini....cuma tak tercapai akalku utk memikirkan kenapa ia datangnya dr org yg tidak aku sangka2....apa tujuan dan maksud kamu memperdengarkan kepada aku bunyi2an yg seumpama itu...?

seandainya aku sememangnya biasa mengunakan perkataan2 yg kotor kepada kamu dan lain2nya dlm pergaulan selama ini mungkin aku menganggap itu semua gurauan...disebabkan ketidakbiasaan itulah yg membuat aku merasa perbuatan kamu adalah sgt tidak wajar....jgn kamu sangka dalam status aku yg begini aku terlalu mudah menyerah dan jgn kamu sangka aku desperate dgn itu semua...jgn kamu sangka semua yg berstatus seperti aku mudah utk kamu lakukan begitu...mungkin kamu pernah bertemu dgn yg begitu tetapi tidak pada aku...

mengalir airmataku saat aku teringat apa yg terjadi...terhenti otak ku memikirkan apa yg membuat kamu buat itu kepada aku...aku tidak mendoakan yg tidak baik padamu dan keluargamu....aku cuma mahu katakan ini 'What Goes Around Come Around'....ingatlah...

dr peristiwa itu aku bertekad tidak akan bergaul seperti sblomnya lagi dgn kamu dan yg lelainnya selevel kamu...bukan aku mahu menghina kamu dan lelainnya...kamu akan nampak perubahan aku dan akan menjadi nyata perkataan yg selama ini kamu gunakan sebagai gurauan kepada aku iaitu 'Sombong'...kerana selama ini aku menghormati kamu kerana kita satu tempat kerja...maaf kemesraan aku pada kamu telah pudar....


p/s...din ingatlah kamu ada anak2 perempuan yg sdg meningkat remaja...

No comments: