Tuesday, May 22, 2007

hari ini....

hari ini saya tak tahu apa yg saya fikir...apa yg saya buat...apa yg saya ingin...apa yg saya faham...saya rasa penat dgn semua kerenah kehidupan hari ini...terasa hari saya berlalu tanpa ada apa2 yg boleh membuatkan saya ingat hari ini...betapa kosongnya fikiran saya...

mungkin dek kerana terlalu bnyk perkara yg harus saya fikirkan akhirnya saya memilih utk tidak berfikir apa2...saya menjalankan tugasan tanpa menggunakan fikiran hanya mengikut kebiasaan...saya biarkan hari berlalu begitu saja sedang saya sepatutnya hari ini menghubungi pengacara saya apakah urusan yg sepatutnya selesai hari ini telah sempurna...saya bimbang utk bertanya kerana takut jawapannya mengecewakan saya...saat ini saya menjadi sgt takut utk menerima berita2 yg boleh mengecewakan...jd saya membiarkan hari ini begitu saja...

sebenarnya saya hanya menangguhkan apa yg sepatutnya saya perlu tempuh...saya hanya ingin mencari sedikit kekuatan utk saya mendengarnya dan bertindak sebaiknya...jd saya perlu ambil masa utk bertenang...perkara ini tidak mungkin saya elakkan kerana saya telah menempuh lebih dr separuh perjalanannya....tidak berapa lama saya pasti akan s'pai ke penghujung jalan ini...


bnyk perkara yg saya fikirkan...tp saya hanya membiarkan semuanya begitu sahaja...fikiran saya kosong hari ini....


No comments: