Tuesday, June 05, 2007

airmata...

hmmm...sayu hati...hanya airmata yg mampu menemani...mengapa airmata ini tidak pernah kering dr mataku...?...saya lelah dgn perasaan ini...bilakah keadaan ini akan pergi dari saya...Tuhan tolonglah...

kesayuan semakin kerap mengetuk pintu hati ini...kadangkala hanya dgn kata2 sajer mampu mengalirkan airmata...semua yg saya lihat skrg ni mengundang kesayuan dan tanpa sedar mata saya akan berkaca menampung airmata...mengapa saya dilanda perasaan ini...?...apa yg tidak kena dgn diri saya...?setiap yg saya kata semuanya tidak kena, semuanya mengundang rasa duka...Ya Allah apa perlu saya lakukan...?Ya Allah berikanlah saya petujuk dan hidayahMu....bantu saya Ya Tuhan.....

Kasih-kasih aduh! sayang berkasih
Bukan-bukan hamba orang terpilih
Kiri duri kanan pun berduri
Arah mana ke mana
Hendak hamba melangkah
Nasib diri begini nasib diri
Rela hamba terima
Walaupun jiwa parah...

No comments: