Wednesday, June 27, 2007

pertama kalinya....



hari ini buat pertama kalinya saya rasa nak hantuk kepala kat meja saat mendengar saya dikatakan cantik...tak tahu kenapa perasaan itu yg hadir saat sebaik sahaja kata-kata itu diucapkan...ini bukanlah pertama kalinya dia memanggil saya begitu...tp hari ini saya merasa saya mmg tidak sepatutnya mendapat pujian sedemikian...ntah apa yg tak betul dgn perasaan saya hari ini saya sendiri tidak pasti...yg pasti pujian kepada kecantikan diri saya membuat saya lemas...ntah mengapa hari ini saya rasa malu dipuji cantik...saya menutup telinga mendengar kata2 tersebut...

bukan saya tidak bersyukur dgn kurniaan tuhan dan saya tahu kata-kata itu terluah dgn seikhlasnya kerana saya kenal siapa yg menuturkan kata2 itu...cuma sejak kebelakangan ini saya merasa diri mmg tidak ada apa2 utk dibanggakan...semuanya melemaskan...



No comments: