Sunday, June 03, 2007

setahun....

dah setahun saya berbicara sendiri di sini...meluahkan apa yg saya rasa...masih ada yg saya simpan jauh dilubuk hati saya...hanya saya sendiri yg mengetahuinya dan biarkan ia disana mungkin hingga satu masa saya akan abadikan juga disini...

terima kasih kepada yg mengujudkan tempat ini...disini saya bercerita tanpa sesiapa mengenali saya kecuali seorang teman yg saya tiada aper2 rahsia lagi dengannya...hampir semua kisah hidup saya diketahuinya...kerana saya percaya dia...

medan ini saya gunakan untuk mengisi waktu terluang dan melepaskan segala bebanan perasaan...setiap kali lepas menulis disini terasa lapang dada...terlerai rasanya semua yg membelenggu jiwa...saya hanya ada tempat ini yg kini menjadi teman setia...saban hari saya pasti akan kunjungi walaupun adakalanya hanya membaca coretan2 yg lama...setiap kisah disini sehingga hari ini masih mampu mengalirkan airmata saya...

No comments: