Thursday, July 19, 2007

akhirnya...

awal mlm td saya bersembang dgn mak...akhirnya saya luahkan satu rasa yg ada dihati saya...mak mcm biasa...hati seorang ibu mmg mcm itu la...tp sekurang2nya saya rasa lega...semoga tidur saya mlm ini tidak lagi bertemankan airmata...

apa yg saya rancang juga akhirnya saya ceritakan juga pada mak...ader kebimbangan pada suara mak...tp mak sgt memahami saya...jd apa yg telah saya kata pasti akan saya kota...maafkan saya seandainya mak merasa kecewa...tp keputusan itu telah saya buat...saya tidak mahu menjadi bebanan kepada sesiapa...kerana saya telah bnyk belajar dr pengalaman yg ada...bukan saya berhenti berharap...cuma saya kini menjalani hidup berpandukan apa yg terjadi pada saat itu, itulah yg akan saya lalui...

saya ingat nasihat mak...semuanya akan tersemat diingatan utk selamanya...bukan hanya yg hari ini saya dgr tp semuanya sejak dr dulu lagi...mak pernah kata saya dr kecil hingga dewasa tidak menyusahkan jd saya mahu kekal begitu utk selamanya...



No comments: