Tuesday, July 17, 2007

terasa sesuatu...

ada satu rasa dihati saya...mungkin saya yg terlalu sensitif...tp setiap kali adik bertanya soalan itu ia amat2 menyentuh hati saya...pertama kalinya hanya airmata yg bergenangan...kedua kalinya sebentar td mampu menitiskan airmata saya...membuat saya jd jauh hati...ntah mengapa boleh jd mcm itu...

saya harap semua yg sedang berjalan ini akan sempurna kesudahannya dan soalan yg sama tidak akan diutarakan lagi kepada saya...dgn soalan yg diutarakan ini apakah saya perlu memikirkan semula aper yg sudah ada dalam perancangan saya seandainya saya kehilangan pekerjaan nnt...?hmmm...iya saya harus memikirkannya...

dari sini juga saya belajar sesuatu, sekiranya saya merasa was-was, saya tidak perlu meneruskannya...saya perlu lebih mendengar kepada kata hati saya...listen to my heart...kerana saya mmg teramat serik dgn rasa yg sedang saya alami ini...moga iya akan hilang sebaik sajer terbitnya sinaran fajar hari esok....




No comments: