Sunday, August 24, 2008

24 August

smlm kol 11.55pm alarm reminder kat handphone bunyi...reminder ulangtahun teman...hmmm...4 thn dulu di arena ini saya kenali dia...skrg ni mcm segan nak wish...bukan sbb aper, iyalah bila menyedari mmg diri tak segandingan walau sekadar menjadi sahabat...cukup la sekadar tulis kat sini sebagai tanda ingatan...hari ni 4thn dah...selamat ulangtahun....

sekadar ku tulis tanda ingatan
kerana diarena ini kita pernah saling mengenal
maafkan segala keterlanjuran
selama diarena ini kita berbicara
semakin hari semakin aku sedar
aku bukanlah teman yg menyenangkan...
terlalu banyak kekurangan
mmg tak selayaknya utk segandingan
mungkin dari dulu sememangnya
aku tidak kau terima menjadi teman

hanya disini terdaya aku ucapkan
Selamat Ulangtahun teman
kerana ucapan dariku ini mungkin tidak kau inginkan
jd cukup di sini ku abadikan...
maaf kerana aku tak bisa menjadi teman yg selayaknya...
sikap ku hina dan keji belaka...
aku tak bisa menjadi teman yg memberikanmu kenangan indah








No comments: