Monday, August 25, 2008

kerja

syukur....rezeki saya dlm mencari pekerjaan sgt mudah...harini td gi interview dan esok dah diminta memulakan tugas...Alhamdulillah....

esok akan bermula hari baru bagi saya....kerja dan tanggungjawab mesti dilaksanakan sebagaimana sblom ini saya berkerja...dr jawatan lain yg dipohon saya ditawarkan jawatan yg lebih tinggi...Alhamdulillah...mungkin kerana melihat pada pengalaman saya dan sokongan kuat dr seorang kenalan yg tahu bagaimana cara saya bekerja selama kami pernah berada dibawah satu department dahulu...terima kasih juga buat teman tersebut...

tp pujian yg melambung cuma buat saya takut...takut tak dpt menjalankan tugas dgn sempurna...kerana saya insan yg serba kekurangan dan pasti akan ada kesilapan dimana2 sajer...tak termampu utk saya mencapai kesempurnaan sepertinya insan2 lain...






No comments: