Wednesday, February 25, 2009

betapa....

esok saya dah kena gi betapa...kali ni mungkin seminggu lebih...sbb kalo ada rezeki dan nasib saya baik ni adalah petapaan yg terakhir...pasni saya buleh tumpu pada apa yg dah dirancangkan...

saya sendiri tak sabar nak abihkan petapaan saya ni...sbb saya sendiri tak larat dah dlm keadaan ni...semer takleh nak wat...nak ngemas pun takleh...aritu saya tolon gak kemas2...smlm gi kejap kat tmpt betapa tu dah kena marah...saya mmg tak dibenarkan wat aper2 pun...saya ckp gak saya dah drive mak sana sini...pun kena jegil gak...dlm kg takper jgn gi jauh dr tu...tp arini td saya drive jauh sikit tp ada adik mamat teman...dia teman takper sbb atok tu mmg caya sungguh kat dak mamat tu...atok tu kata kalo mamat dia yakin sbb dia tau camner mamat sayang saya...mamat mmg anggap saya ni kakak dia dunia akhirat...untung saya punya adik yg seumpama tu...masa saya teruk sakit mmg dia sentiasa ada jd penjaga saya siang dan mlm...umah sebelah2 jer mmg dia on and off jenguk saya...arini td mamat kenalkan saya dgn bakal tunang dia...comey budaknya...

td dah ckp kat kawan sowang tu yg esok saya dah nak gi betapa...sembang dgn dia pas seminggu lak la...td smpt gak la mintak idea dia utk apa yg saya plan...bernas gak idea2 yg dia kasi...InsyaAllah bakal saya gunakan nnt...idea dia utk asah bakat rekaan saya tu mmg berguna...elok sgt la dia ckp sbb buat masa ni saya mmg tak dpt nak perah sgt otak ni...kalo beriya2 sgt kang fenin lak la saya...fenin ni baru jer beransur2 nak ilang...kalo atok tu tau mesti dia marah...dia mmg tak kasi saya fikir2 sgt...mak pun dok ulang itu la...sementara sakit ni dia kata...jgn fikir2 sgt...tp saya dah biasa memikir camner2 pun akan terlintas gak kat fikiran saya segala perancangan utk masa depan...tambahan sejak papa kata kedai&umah tu dah dibelikan utk saya...

semoga petapaan yg ini adalah terakhirkalinya...pasni saya leh jd saya yg dulu semula...InsyaAllah...ikut apa yg atok tu ckp smlm InsyaAllah...sbb dah ada tanda2 yg memungkinkan utk saya pulih sepenuhnya...semoga rezeki utk sembuh memihak pada saya...Aminnnnnn....





No comments: