Tuesday, February 24, 2009

kompom!

akhirnya pembeli umah saya tu dah kompomkan dia mmg nak umah tu dgn harga yg saya dah tetapkan...smlm dah ckp dgn lawyer saya utk buat apa yg patut dan maklumkan saya nnt apa yg perlu saya submit kat dia utk mempercepatkan segala urusan...kalo yg tu semer selesai saya leh tumpu perhatian utk berubat dgn hati yg tenang dan fikiran yg lapang...kalo masih bnyk fikir mcm2 lg lmbt proses nak baik...

thanks kat adik yg bnyk bantu saya dlm urusan ni...sehari dua ni saya dah start drive pelan2 melatih diri disamping saya sebenarnya buhsan tak wat aper...maklum dah benti kija...mmg saya takleh dok camni lelama...taknah lg sejak habis belajar saya duduk goyang kaki...nilah pertama kalinya....

moga segala urusan berkaitan dgn rumah selesai cepat dan tak ada halangan dimana2 pun juga...td saya kuar gi bandar n dah pegi tgk tmpt saya nak belajar tu...lepas dah bebetul sembuh saya nak masuk situ n tambah ilmu sblom menzahirkan segala yg saya dah rancang...setakat ni mmg semer sokong apa yg saya nak buat dan ada yg menawarkan bantuan apa yg derang lak mampu...moga semuanya berjalan lancar dan saya akan terus berbakti pada tanah kelahiran saya ini....





No comments: