Tuesday, February 17, 2009

semalam

ramai lak kwn2 dr MSL dok call smlm...semer bertanyakan kabar...ada gak yg mmg sesajer call sbb dah lama tak dgr berita...terkejut gak derang bila kata saya dah tak dok KL...umah pun dlm proses jual...tp tak susah sgt nak jelaskan semer kat derang sbb derang semer tu yg mengenali saya lebih dr 10thn...bnyk sejarah kisah kehidupan saya yg derang tahu dan derang antara org yg bebetul mengenali saya secara mendalam...segala sifat dan tingkah laku saya mmg dah dlm pengetahuan derang...maklum lebih 10thn derang bersama2 saya...keperibadian saya dah dlm pengetahuan derang...

panjang cerita dgn derang memasing smlm...nasib la memasing call waktu yg berlainan...yg sms pun tak kurang gak..spai lewat mlm gak la baru benti reply msg dr mereka yg bertanya kabar dan saling bertukar cerita dan kabaran mengenai diri masing2...mungkin kot sbb sehari dua ni saya baru blk umah jd ada line utk derang call...kalo kat tmpt berubat tu mmg tak ada line...mmg bnyk miss call kat phone saya...

dah ini takdir yg perlu saya lalui...maka saya harus tabahkan hati utk melaluinya...ni dah sebahagian dr takdir kehidupan yg harus saya tempuhi...




No comments: