Saturday, February 14, 2009

terimbau

petang td sesambil tgk citer hindustan, sesambil tu sbb saya takleh tgk tibi beriya2 lg...d;m citer tu adalah sikit pelakon2 tu ckp pasal kwn...terimbau kenagan pada seorang teman...leh la dikatakan kami agak rapat walau takpernah kenal rupa...maklum jer kwn internet...mengalir airmata saya tanpa saya sedar...tp disbbkan saya masih dilarang dr terus mengimbau segala kenangan yg lalu makanya saya terpaksa mematikan ingatan terhadap segalanya yg telah berlalu dan terlalu menyakitkan, demi utk mengelakkan kesihatan saya yg baru nak pulih ni meruncing semula...

sakit saya tak ada kaitan dgn teman tu, tp segala kenangan lalu yg menyakitkan bakal membuat saya nnt jd tak sihat...jd saya mmg dilarang dr memikirkan sesuatu perkara yg lalu atau bakal datang secara serius, saya dilarang dr terus memerah fikiran saya dr berfikir...susah utk saya lakukan tp saya kena juga buat...skrg ni saya mesti sentiasa mengosongkan fikiran saya demi utk kesihatan saya...segala kenangan lalu harus saya abaikan dr mengimbaunya secara serius...walau ada waktunya ia ttp datang...

mlm ni saya rasa sihat sikit jd saya amik kesempatan utk menulis sesuatu disini...apa yg dpt saya tulis cumalah perkara yg td siang terjadi...kenangan pada teman yg dulu tmpt saya curahkan segalanya dicyber, teman yg dulu selalu ada utk dgr saya bercerita, teman yg dpt saya minta pendapatnya, teman yg saya kongsi sebahagian kisah kehidupan saya...skrg saya dah tak ada teman tu...iyalah kesilapan berpunca dr saya juga...saya yg tak pandai menhargai dan menilai teman..ditambah saya mmg bukan seorang teman yg baik...dan tak segandingan lg utk berteman dgn siapa pun...makanya blog ni jer la yg menjadi teman saya utk skrg ni dan juga mungkin utk selamanya....Andai Itu TakdirNYA....




No comments: