Tuesday, February 24, 2009

thanks papa....

kalo la papa ada depan mata td tak tau la camner reaksi saya...tp masa ckp dlm phone td takdan lak saya nak ckp pasal menda alah tu...smpt ckp pasai umah jer...thanks kat papa sekali lg sbb nak beli umah saya tu...bertambah mudah kerja dan urusan jual beli...saya leh uruskan sendiri...kalo pembeli yg awal tu beli adik terpaksa uruskan bg pihak saya...sbb saya tak dibenarkan berurusan mengenai rumah tu dan turun KL kerap sgt...

tak tergambar gembiranya saya td tghari dpt berita dr abang tu...mmg tak disangka2 langsung yg papa dah siapkan semer...papa mmg selalu camtu...lg dahsyat sbb papa tak kabarkan semer tu kat saya sendiri tp melalui abg lak...aper2 pun abg atau papa sendiri yg spaikan berita dan ceritanya ttp sama...yg penting mmg papa tak pernah abaikan apa yg saya ckp kat dia selama ni, sekalipun tak pernah ada jawapan papa masa saya ckp tu...nilah satu2nya sikap papa yg kadang2 sgt2 mengeramkan saya tp sgt2 mengembirakan saya gak...

paling mengembirakan saya bila td sembang dgn papa, papa kata dia nak beli rumah saya lak...dia dah belikan saya kedai skrg dia nak beli rumah saya lak...semer lawyer papa akan uruskan...makanya saya kena cancel dgn jiran saya yg kat KL tu...lg senang saya berurusan terus dgn papa, tunggu papa blk dr Manila, pastu segala urusan penjualan rumah akan selesai...saya nak suh papa letak nama Taufik kat rumah tu, sbb nana dah ada rumah, papa pun dah ada rumah, Taufik jer blom...pasal mama saya takmo sentuh sbb saya tau papa kurang suka saya ckp hal mama...

petang td gak sembang dgn Taufik...lapang dada sbb dia sihat2 ajer n td sudah dinner masakan dr papa...hepi saya dgr mcm tu...hal2 sekolah pun smpt gak tanya td, semer berjalan lancar...tahun ni Taufik exam...moga2 dia dpt study dgn baik dan dpt menjawab peperiksaan dia nnt dgn sempurna...ilang rindu kat Taufik sikit sbb dgr suara dia...pasni nak tgk rupa lak...dah 2bln saya tak jumpa dia...huhuhu

thanks kat papa sekali lg...tak sabar tunggu papa blk dr Manila..sementara tunggu papa blk saya akan selesaikan urusan saya kat sini and moga semer urusan akan berjalan lancar...Aminnnn....


No comments: