Sunday, August 05, 2007

masihkah disini?

hmmm...dua bulan dr skrg masihkah lagi saya akan berada disini dan masihkah dapat lagi saya meluahkan segala yg membelenggu jiwa disini...?malas utk saya memikirkanya, tp ia ttp datang juga menjenguk minda...dimanakah saya nnt kalau benar semuanya terjadi...?

rezeki mmg ada di mana saja bumi Tuhan, mudah dan susah utk mendapatkannya itu yg menjadi persoalan...setakat ini saya tidak pernah megalami kesukaran setiap kali memohon pekerjaan...di tempat skrg ini saya diminta bekerja sebaik sahaja temuduga dilangsungkan...itu dulu saat saya muda remaja...sehingga kini saya masih kekal di sini walaupun pernah terjadi pemberhentiaan pekerja satu waktu dulu...saat itu nama saya tidak tersenarai, tp saat ini saya tidak tahu nasib saya bagaimana, adakah saya akan terselamat sekali lagi...?jauh disudut hati saya yakin begitu tp semuanya bukan didalam bidang kuasa saya...

saya menunggu dalam debaran kerana saya sgt mengharapkan saya akan kekal disini....mereka yg lain2nya ingin pergi kerana mereka punyai tempat utk bergantung hidup, utk tidak bekerja sebulan dua tidak menjadi masalah pada mereka...sekuarang2nya mereka di rumah menguruskan anak2 dan keluarga...tp saya...?


No comments: