Thursday, August 09, 2007

redha

hari ini saya benar2 rasa saya semakin redha dgn segala yg telah dan sedang terjadi dlm hidup saya...kisah pahit yg dulu satu masa apabila diungkit akan membuat saya merasa amat2 tidak selesa kerana berbagai rasa yg menghantui saya telah semakin hilang...

segala yg sedang saya alami skrg ini semakin saya mampu menghadapinya dgn senyuman...mungkin ada yg merasa hairan atau pelik dgn diri saya...biarkanlah....biar mereka ingin menganggap apa sajer asalkan saya tahu kebenaran pada apa yg telah dan sedang terjadi ini di mana...

perjalanan hidup yg agak lancar kebelakangan ini sedikit membahagiakan...terasa lapang dada dan tenang jiwa memandangkan semuanya hampir sempurna...semoga apa yg masih samar2 akan juga menjadi nyata...semoga Tuhan sentiasa bersama2 saya dan memberi rahmatnya kepada kehidupan saya...semoga segala ujian dan dugaan yg mendatang juga akan mampu saya tempuhi dgn ketabahan, kesabaran dan ketenangan...




No comments: