Saturday, April 14, 2007

perampas

aku paling takut dgn gelaran perampas, aku tak mahu menjadi perampas kasih sayang seorang suami kepada isteri dan kasih seorang bapa dr anak2nya, aku mohon tuhan tutupkan hati ku dr melakukan itu, aku tak tergamak menghancurkan hati kaum yg sejenis dgnku kerana aku tahu bagaimana sakitnya hak milik kita dirampas, terutama kepada isteri2 yg dimadukan...

seandainya aku yg berada ditempat itu aku terpaksa rela, redha dan pasrah kerana pasti ada kekurangan diriku dimana2 sehingga dia terpaksa mendapatkannya dr wanita lain....tp aku tidak sama sekali akan menjadi perampas kepada wanita2 lainnya kerana aku tidak nampak di mana kelebihanku yg membolehkan aku menjadi perampas kepada kebahagian mereka...bnyk kekurang yg aku miliki dan tidak melayakkan aku utk menjadi perampas kepada hak milik wanita lain...aku cukup menyedari kekurangan diri...

sedih melihat wanita juga yg biasanya menghancurkan hati wanita lain...aku tak dapat membayangkan seandainya aku yg menjadi perampas tersebut...semoga tuhan menutup hatiku dr melakukan perkara tersebut...aku pasti aku tak akan tenang selamanya kerana telah menghancurkan hati wanita lain, merampas kasih sayang yg mereka miliki......

semoga tuhan ttpkan hatiku sehingga bila2, jgnlah Kau palingkan hatiku dr apa yg aku telah tersemat dihatiku, aku mahu ttp menjadi aku yg skrg ini sehingga bila2....aku tak mahu menjadi perampas, aku tak mahu menyakiti hati wanita2 lainnya, aku tak mahu menghancurkan kebahagian rumahtangga sesiapa jua pun...



No comments: