Saturday, April 07, 2007

takdir...



takdir membawa aku ke jalan yang satu ini...aku pasrah seandianya akan berakhir begini...hidup sendiri sehingga ke hujung usia...aku menyedari hakikat kehidupan tak semua yg kita impikan akan menjadi kenyataan...aku bersyukur kerana aku diberi kesempatan melalui satu episod kehidupan walaupun tak bahagia ke akhir usia...sekurang2nya aku pernah melalui detik2 itu...

terluka, itu sudah pasti tp seandainya mmg dalam kitaran kehidupan ini aku perlu melalui detik2 kekecewaan aku harus tabah...tiada insan yg ingin kecewa dan berduka...tiada insan yg tidak ingin bahagia...cuma bahagia itu jauh dari diri ini...hakikat kehidupan harus aku terima ini jalan yg telah tertulis utk aku lalui...aku pasrah kerana ini yg terbaik buat diri aku...telah tertulis begini nasib diriku....telah takdir aku harus melaluinya sendiri...

semoga tuhan tidak membiarkan aku sendiri....semoga tuhan masih menyayangi aku walaupun tiada insan yg sudi...semoga tuhan sentiasa memberi aku ke kuatan dan ketabahan...semoga tuhan sentiasa memelihara aku didalam perlindunganNya dan sentiasa menemani aku...


"Apakah aku diterima
Atau kau kan membiarkan saja
Kerana ku berdosa
Jangan biarkan ku terhina
Ku merayu pada mu"

No comments: