Thursday, April 12, 2007

status....



sejak saya dalam status ni saya pasrah seandainya ader kawan2 yg menjauh sbb mungkin diorang tak nak terjangkit dgn aper yg saya alami...pandangan masyarakat pada status ini mmg amat saya pahami mereka sentiasa memandang -ve terhadap aper saja yg berlaku...tiada upaya saya untuk mengubah apa yg ada difikiran masyarakat, yg penting saya tidak melakukan perkara2 yg mengaibkan diri saya dan merosakkan kepercayaan mereka2 yg percaya saya...saya juga tak pernah bermimpi utk menjadi begini...tak pernah terbayangkan semuanya akan berakhir begini...Andai Itu TakdirNYA.....

kasih sayang saya dan perhubungan kita selama ini tidak pernah saya kesali dan masih akan begitu di dalam hati saya untuk selamanya...kebahagian kalian sentiasa saya doakan semoga kalian tidak mengalami nasib sebagaimana saya....bahagiakanlah insan2 yg kalian sayangi dan hargai mereka selagi berkesempatan...jgn sesekali dihadiahkan kelukaan kerana walaupun ia sembuh parutnya ttp ada....





No comments: