Wednesday, September 19, 2007

fitnah

aper salah saya ya agaknya s'pai tergamak manusia itu yg tidak mengenali saya memfitnah saya...saya mengatakan ini satu fitnah kerana apa yg di katakan itu sememangnya tidak benar sama sekali...saya berani bersumpah apa yg dis'paikan kepada mereka yg lainnya dan lelaki yg bergelar suami itu adalah fitnah semata2....seingat saya teramat kurang saya berbicara dgn manusia itu...aper tujuan dan maksud dia memfitnah saya sebegitu...?

saya tidak mengesali perpisahan yg terjadi disebabkan fitnah itu...kerana saya tahu kebenaran di atas perpisahan ini yg sebenar2nya...mereka boleh menganggap perpisahan ini terjadi berdasarkan apa yg disogokkan kepada mereka yg merupakan satu fitnah, Tuhan maha mengetahui segalanya2...

malahan saya sgt bersyukur terjadinya perpisahan ini...mmg tidak selayaknya seorang lelaki yg bergelar suami bertindak sebagaimana tindakan yg diambil 'dia'...mmg tidak selayaknya seorang suami mempercayai segala fitnah tanpa menyiasat kebenarannya di mana....tiada kekesalan dihati saya kerana saya memberi peluang utk membuktikan segala fitnah terhadap diri saya...seandainya terbukti segala fitnah itu benar...saya rela menerima aper sajer bentuk hukuman...

kenapa hari ini perkara ini timbul lagi...?semoga Tuhan akan membantu saya membuktikan kebenarannya di mana...sesungguhnya Tuhan maha mengetahui apa yg saya lalui dan saya yakin Tuhan akan membantu saya membersihkan nama saya di mata mereka...

semoga saya ttp menjadi diri saya walau aper pun yg terjadi...saya bukan sajer suka2 bersumpah seandainya kesalahan mmg saya lakukan...cuma saya kehairanan mengapa saya di fitnah sebegitu rupa...aper dendam manusia itu terhadap saya...mungkin saya akan bersemuka dgn manusia itu...



No comments: