Thursday, September 06, 2007

lama...

hmmm...lama gak rasanya kawan2 yg biasa sembang2 kat umah oren dah tak menjenguk ke sana...semakin terasa kesunyian umah oren...ader ke aper2 yg saya dah buat agaknya sehingga semer dah tak mahu menjengah ke situ...?atau mungkin salah silap saya di tempat2 lain yg buat diorang jd malas nak singgah kat umah ujan...hmmm...tp iya la sape saya nak mereka semer sentiasa ada kat sana...apalah hak saya nak mereka semua kalo ke daerah tu mesti singgah di rumah oren...cuma sbb dah biasa ada kawan2 kat sana...bila saya singgah tgk tak ada kesan sesiapa pun terasa gak la...saya ke ader buat silap dimana2 s'pai semer jd menjauh dr rumah oren...sbb mmg situ ajer yg saya singgah selama ni...jd bila ramai yg biasa kat situ dah tak ke situ saya terpk2 jugalah...arap2 keadaan tak sebagaimana yg sebenarnya ada dibenak saya saat ini...sunyi jer jadinya rumah oren...



No comments: