Tuesday, September 11, 2007

tak bisa ku undur masa

tak bisa saya undurkan masa...tak dapat saya tarik kembali apa yg telah terjadi...susahnya utk saya luahkan di sini...saya akan didik hati saya sepasrahnya menerima segala andai sememangnya itu satu dosa...

saat ini roda kehidupan saya sungguh2 berada dibawah sekali...saya akan berusaha sepenuh hati menabahkan diri cuba menempuh segalanya dgn segala kekuatan yg ada...Tuhan menguji umatnya dgn sesuatu yg Dia pasti termampu dihadapi, jd saya harus terus menabahkan hati, sabar melalui semuanya dgn satu tekad suatu hari pasti kegembiraan dan kebahagian akan jd milik saya lagi...

moga satu hari kemaafan atas segala kesilapan akan ada buat saya...skrg ini saya harus lalui hukuman dgn ketabahan...walau sebagaimana sakitnya...saya harus tempuhi belajar mendidik diri...saya akui kesilapan dan kealpaan saya...mengikut kata hati, lupa menggunakan akal yg diberi...




No comments: