Tuesday, October 21, 2008

hehehe...

hepi tul td ni dpt jumpa kawan2 lama...memasing dah berubah wajah...hehehe...tak sangka selama ni mmg betui apa yg saya agak...smpt gak td kamal dok citer...jahat tul si ijoi tu tau...tu la mmg dah jenis saya tak layan sgt bab hati dan perasaan masa time sekolah dulu...nak meneka tu takder la susah sgt...cumanya saya ni mmg jenis walau paham maksud hati org saya wat tak tau jer selagi org tu tak ckp sendiri...nak suh saya paham pastu layan lmbt ler...huhuhu...walau saya paham saya wat2 tak paham...biarlah terlepas pun takper...asalkan bukan saya yg mula...saya kuno ttp berpegang pada first move kena owang laki buat...abih camno...hehehe

tp disbbkan usia pun dah semakin matang jgn harap la juga kalo walau first move dah dibuat saya ttp akan layan...lmbt la sikit...saya lebih rela simpan semua...biarlah saya ajer yg tau...sbb saya ada cara penilaian saya yg tersendiri...first nak tgk tang mana, second nak timbang apa, third nak telek bahagia mana..so...nak wat camner lagi dah...sbb itulah diri saya...kwn2 yg rapat dgn saya mmg dah kenai pangai saya yg mcm tu...

ijoi ijoi...tak sangka ada niat camtu ekkk...?hehehe...nnt la jumpa lg sekali sok saya nak kasi satu das...nak tgk camner merahnya muka ijoi...saya tau la sbb apa awak rajin tetiap taun dtg umah saya kalo raya tu...malas nak layan jer...hehehe...kalo dah lelaki camtu la...ijoi ingat kamal tak citer kat saya kot...hehehe...sowie...kamal dgn saya mesti citer...jgn tak ingat ekkk kami kamcing dulu...jumpa kali ni wat rasa kekamcingan kami tu masih sama...hehehe...jgn nak citer yg resia2 lg esok2...wat malu jer...

apa2 pun pertemuan hari ni wat saya spai ni masih tersenyum...nnt kamal try atur sekali lagi...td cadang2 kamal dgn mieza nak wat kat genting...tunggu la kami calling2 n bincang lagi camner...rerasanya menjadi ni kalo dah plan bebaik...tmpt semer leh saya uruskan...kompom masa dan hari jer dah...moga2 pertemuan kami ni akan mengeratkan semula persahabatan kami yg terputus...meriah dgn anak2 derang td...walau org kiri kanan pandang kerenah yg mcm2 kami ttp hepi...ada owang meja sebelah sambut besday siap kasi kek lagi....lagi satu dan lak dia snap gamba saya ngan kamal...dia silap org kot ingat kami yg somi isteri...hehehe...gitu ler rapatnya kami...kamal mmg kenal semer adik beradik saya n adik beradik saya pun semer kenal kamal...mak pun dah mcm sedara mara dgn mak/ayah kamal walau kg kami berlainan...paling best sbbnya jumpa kawan2 senegeri, tu yg paling bernilai...kalo tak dulu blk kg mcm takder kawan jer...skrg ni dah ramai kwn semula...td memasing dah pakat raya taun depan nak main terjah jer...hehehe...

semoga pertemuan kita utk sekian kalinya menambahkan keakraban kita semua seperti dulu kita masih sekolah...td terimbau semula semua kenangan kita...syok tul...ikut ati tak abih citer lagi...tp nak wat camner semer dah ada komitmen so yg paling utama mesti didulukan...hepi tgk semer kawan2 gembira, tak best memasing tanya bila nak berdua...huhuhu...tunggu la kalo ada rezeki esok2...aminnnn....





No comments: