Sunday, October 26, 2008

kehadiran org baru...

skrg ni tgh menunggu2 kabar kehadiran org baru dlm kluarga kami...adik bakal tambah ahli kluarga lagi...kali ni dgr ceritanya baby girl...rasa mcm tak sabar nak tunggu...aritu masa raya tgk shikin mmg dah sarat sgt...dia jenis aktif mudah la nak bersalin tu nnt...dgr citer adik katanya ni yg last...tp takleh nak kata gak...tunggu la 2 thn lagi sok camner...hehehe...sbb anak2 ada semer beza 2thn...kalo dlm seminggu dua ni shikin bersalin mau baby nnt sama date lahir dgn shikin...

mak mesti dah plan tu...dia kalo cucu pompuan mesti dia belikan rantai leher...dua cucu yg ada tu dia dah belikan dah elok umur cucu dia 2-3 minggu jer...diana aritu saya dah kasi gelang tangan...fatihah lak dah belikan subang sempena umo dia 4 thn aritu dia nak tindik so dah tindik dah la...baby sok tak tau nak belikan aper...tunggu besar sikit la kot...bab kain baju tu takyah citer la...iya lah kalo tak kat derang mana lagi saya nak curahkan apa yg ada...derang jer saya ada buat masa ni...

tingat baby yg bakal lahir buat saya teringat kat baby yg kena buang tu...mlm tu saya mimpi baby nasib saya tak tgk muka baby yg meninggal tu kalo tak camner lak la mimpi saya mlm tu...mmg kesan dr tgk baby tu kuat tul kat hati saya...sehari lepas tu ada lak customer yg bawak anak sedara dia datang umo baru 4-5 bln..mmg lg buat rasa sedih tingat kat baby yg kena buang tu...sama lak tu baby girl...hmmmm...

ngilu perut saya tingat kat baby tu tak ilang lagi...tiap kali tgh gamba handbeg mengkuang mesti saya tingat kat baby tu...saya rasa ngilu sbb saya dah rasa camner sakitnya keguguran dulu...bukan sekali lak tu spai 3 kali....rasa mcm nak tercabut nyawa...nafas pun saya tahan sbb rasa setiap nafas yg dihela tu sakitnya terasa...tu yg rasa mcm pelik tak sakit ke dah bersalin pastu dgn kejam buang anak mcm tu....hmmm....saya aritu bertahun nak memulihkan perasaan dr keguguran tu...spai ni kalo ingat dan citer2 ttp ada genangan airmata...sakitnya mcm masih terasa...

dgn kehadiran baby girl yg bakal datang ni jdlah anak sedara saya 3 pasang semernya...balance dah la tu...hehehe...tak sabar tunggu baby girl yg baru...aper lak la nama dia tu nnt ekkk...hehehe








No comments: