Friday, October 24, 2008

andai percaya sudah tiada....

baru2 ni kawan tanya ada lagi ke kat memana yg saya baca kisah2 kehidupan dia...soklan tu buat saya tertanya2...mungkinkah ada antara apa yg saya perkata membuat spai dia mengesyaki saya masih terus menjejaki segala perihal mereka...?

hmmm....saya dah bunuh minat itu sejak itu...walau ada yg kasi suh baca, saya sudah tak ada selera...walau utk menjejak ke tmpt2 dulu yg sememangnya saya ikuti...sehingga hari ini satu pun langsung saya tak ingat lagi...yg saya sering lawat skrg ni yg saya punya sendiri...sbb kat sini ajer lg ruang yg ada utk saya berbicara meluahkan apa yg saya rasa...dulu saya ada juga teman utk kongsi2 cerita...skrg semuanya dah semakin tak ada...kalo disini juga nnt saya dah tak dpt nak menulis kata hati saya tak tau la di mana lagi saya nak luahkan...

hmmm...Andai Itu TakdirNYA.....









No comments: