Thursday, October 09, 2008

meeting...

pertama kalinya mlm ni saya gi meeting dgn chairman JMB kat tmpt kerja saya tu...Alhamdulillah nampak gaya chairman pun berpuasati dgn kerja saya selama sebulan kat sini...td dlm gurau2an antara bos saya dgn Dato' derang ni merebutkan saya lak..hehehe....bos kata nak tarik saya dok HQ, chairman lak nak tarik saya masuk office dia...chairman siap ckp kat pembantu dia nape rekmen saya kat bos saya tu...patutnya rekmen saya kat dia...hehehe...jd aset penting lak saya kat sini...chairman dah ckp td kalo saya dikekalkan kat tmpt skrg ni dia akan kasi apa sajer yg saya atau bos saya nak...kalo saya ditarik ke HQ dia takmo kasi aper2 n akan amik apa yg dia dah kasi...hehehe...lawak pun ada gak...sikit bangga pun ada gak...saya bukan nak bangga apa, cuma terasa yg kerja saya selama ni dihargai dan penat lelah saya dlm sebulan ni rasanya berbaloi...td bos masa bincang dgn saya pasal kerja td smpt gak ckp nak tanya chairman pasal kenaikan gaji saya...Alhamdulillah kalo sememangnya rezeki saya kat sini lebih luas...moga2 saya masih diri saya dan dpt menjalankan tugas dgn cemerlang...Aminnnn...

td sblom meeting smpt sembang kat phone dgn S...S nak datang esok nak mkn nasi impit dgn kuah kacang...dia nak kuah kacang letak ayam...saya kurang suka mcm tu...tp dah dia nak mkn yg tu saya watkan gak la nnt...adik2 lain mintak mcm2 saya buatkan takkan la dia mintak saya takmo wat lak...lately kerap lak S call n sembang2...lama gak la..mcm2 citer...syok gak kadang tu kali ni sembang lebih luas siap citer pasal anak2...saya tumpang hepi bila org citer pasal anak2...

penat gak terasa ni tp saya nak rebus nasi impit kejap...pastu saya leh tido...esok nak bangun awal nak kemas umah sikit sblom gi kerja...mlm pas maghrib katanya S spai...tp saya tak mengharapkan sangat dia tu bebetul jd datang...cuma saya ttp akan masak...takper la nnt esok bawak gi ofis sbb ari jumaat mmg ada meeting lagi dgn chairman n bos saya...kalo nasib tak baik saya kena gi sekali meeting derang dengan developer...mlm td chairman ckp elok kalo boleh ikut sekali...tgk keadaan la...ada can la saya gi ofis lama n jumpa kawan2 lama blk...hehehe...

one thing yg saya sgt hepi mlm ni sbb dlm meeting td saya bersuara gak dan mmg mereka mendengarnya dan segala usaha kerja saya selama kat situ disokong derang semer...derang suka cara saya dan akan backing kalo terjadi apa2...semakin bersemangat nak berkerja...

saya nmpk bos saya pun td suka sgt hatinya bila chairman pun dok puji2...yg lelain dlm meeting pun td 2-3 kali dok sebut yg derang puasati dgn kerja kami...Alhamdulillah...moga keadaan ini akan berterusan dan semakin baik...







No comments: