Friday, October 10, 2008

meeting II

meeting arini td dah dibuat smlm petang...dr kol 2.30pm meeting kat MSL...bersambung lak meeting kat ofis dato'...sudahnya smlm saya blk dekat kol 7pm gak...penat sunggu terasa...tak selera nak mkn...tp saya dah masak gak smlm...kol 11pm baru saya mkn....dlm kol 9pm camtu saya telelap...keletihan sgt...

meeting dgn dato' biasalah dia sibuk...tgh2 meeting dgn kami dia kuar lak ada nak jumpa org...lama gak kami tunggu sesambil sembang dgn PA dia...ok la PA dia tu kawan lama kat MSL dulu...mcm2 citer leh sembang...dato' mintak kerjasama bos saya jgn pindahkan saya ke HQ dulu spai derang setel semer yg kat site tu...lepas dah setel dan tenang sikit dato' kata nak pindahkan boleh la...takpun dia kata kasi jer kat dia...hehehe...masih bercerita kes nak saya gak...

petang smlm gak finance controler dok call...dia pelik sbb call dia bos tak jawab...finance controler pun dah tau kes berebut...sempat dia kata syok la jd rebutan...hehehe...tak ada la syok pun...saya lagi bimbang adalah...takut takdpt buat kerja sebagaimana yg derang harapkan...setakat ni iya la...esok lusa blom tau...tp saya harap2 sgt la semangat kerja saya ttp mcm ni n makin baik utk membuktikan saya mampu buat apa yg dipertanggungjawabkan...

dua tiga hari ni bos saya jd driver saya...meeting dia dtg amik saya dan anta saya blk umah...petang ni td pun camtu gak...esok sure la juga tu...sbb dia dah kata open house umah dia saya ada n dah buat appointment dgn contractor masa open house tu nnt...siap dah ckp saya akan hadir sama leh bincang time tu nnt...huhuhu...takleh mkn dgn cun la kalo camtu...sure blk saya lapo....mcm sedap jer menu dia...ada laksa..nasi beriani...kambing bakar...apa lagi dia ckp smlm saya dah lupa dah...hehehe...saya mampu pandang jer la kot...tak termakan semua tu...nikmat utk mkn mungkin Tuhan dah tarik dr saya....huhuhu

mmg ramai sebenarnya yg dah kata nnt jumpa kat open house bos saya tu...tak tau saya nak kasi alasan aper kalo takmo gi nnt...spai ni sebenarnya saya tak pasti lagi leh gi ke tidak...area tmpt dia tu saya tak biasa langsung...camner la nnt ekkk...?nak soh sapa la jd supir saya lak ni...hehehe...

monday mungkin ada meeting lagi sblom dato' gi australia...bnyk menda saya nak kena propose kat dato' ni...dlm list ada 6 tu blom campur yg td petang saya bincang dgn bos...mcm teruk sikit org kata kerja saya kat situ tp saya enjoy...

lawak sblom meeting mlm tu...bekas bos saya yg cina tu kata saya tak sepatutnya duduk kat situ...dia suh saya kerja dlm bidang kecantikan...dr dulu tu yg dia sebut...dia kata site tu tak sesuai utk saya...tp setakat ni saya kat situ semer org kat situ baik2 dgn saya...saya mmg doa sgt2 org2 yg datang kat ofis tu tak ngamok2...so far Alhamdulillah...

meeting dgn GM MSL smlm petang pun camtu gak...tp yg best tu sbb semer mcm terperanjat tgk saya dtg meeting dgn dato' , derang mcm tak caya tp takleh kata apa sbb hakikatnya saya mmg ada dlm meeting tu...dan saya diberi peluang dek dato' dan bos saya utk berkata2 mengeluarkan pendapat dan pandangan saya...tu yg saya rasa bangga tu...pengalaman kerja selama ni yg saya ada dpt saya pergunakan sepenuhnya...selalu kalo nak bertekak dgn bos saya mesti kena mengalah...kali ni saya tak mengalah tp dpt sokongan lak...hehehe...dunia camtu la...disamping senior finance manager MSL kata kalo saya nak join MSL semula leh dah...tak pun awal taun depan leh join semula...hehehe...bayar saya 3 kali ganda dr skrg ni leh gak saya pkkan...hehehe

selalu kalo meeting bos dulu2 saya org belakang tabir jer...arini saya org yg bukak tabir...hehehe





No comments: