Thursday, October 16, 2008

tak sabarnyaaaaaaaaaaaa.....

tak sabarnya rasa ati nak menunggu ari selasa minggu depan...td masa pakat2 nak wat gath tu saya tak rasa aper2 sbb dlm kebizian saya contact kamal mintak date bila dia free...mieza la ni nyer kija...ikut kamal mlm ni td dia free dah...setelah pakat2 n tgk hari dan masa keputusan diambil gath kami bekas2 pelajar tingkatan 5 Perakuanan akan diadakan pada 21hb October bersamaan dgn hari selasa minggu depan...

kamal td janji akan cuba ajak wan azmi n ijoi (zulkifly)...arap2 wan n ijoi cuba ajak kwn2 yg derang lak ada contactnya...hehehe...rasa mcm mesti ada yg memalu tucen nnt...maklum jer la dulu time tak reti apa2 main belasah jer ckp dgn budak2 lelaki tu...mieza aritu mmg awai2 dah ckp dia mesti kelu kalo jumpa kamarul...tu yg dia nak ajak reramai tu...hehehe...saya tak kelu kot...sbb time sekolah dulu takder yg saya menaruh hati...derang kot taruh hati kat saya tak tau lak la saya...sbb saya mmg jenis ati batu dr dulu...bukan senang nak didekat...setakat kwn2 takper....bila dah mula citer pasal hati dan perasaan mmg saya say bye2 ler...budak2 laki kelas saya mmg kenal pangai saya....sbb tu derang tak berani...berani dtg umah tetiap tahun time raya jer...hehehe...nyembang dgn arwah ayah...mesti nnt ada yg tanya ayah saya sihat ke tak...sihat2 ajer dia dialam yg satu lagi InsyaAllah...doa dr saya tak putus mengiringi arwah ayah di sana...

mlm ni lak saya rasa mcm tak sabar sgt nak jumpa derang semer...td bz...takdan pk...arini jer td blk dekat kol 7pm...time kerja mmg saya takdan nak siapkan kerja2 saya...bnyk sgt gangguan...yg menyinggah kat ofis pun ramai sejak2 tau saya ada kat situ...semer kwn2 yg sesama kena berhentikan kerja aritu...dan bnyk citer pasal kwn2 lain tu pun kuar...baru la saya tau arini...dulu mmg saya terkluar dr kisah tu semer sbb saya pompuan susah nak jumpa derang...sejak kat tmpt baru ni derang yg datang cari...maklum jer la tempat kami sesama kerja gak tu...

rasa mcm nak call mieza jer sembang2 pasal gath yg tak sabar nak kami hadiri ni...hehehe...kalo ramai nnt leh wat gath lagi besar n cuba ajak cikgu2 kami masa tingkatan 5...bulan puasa aritu ada jumpa sorang...tp tak susah nak trace kot...abg mieza pengetua kat salah satu sekolah...mungkin leh mintak bantuan dia...n ada salah sorang dr geng kami ni gak yg mmg mengajar kat sekolah lama tu...mesti leh dpt...lg pun skrg ni zaman IT...mudah jer nak dpt maklumat pasal cikgu2 kami tu InsyaAllah....lg pun budak2 lelaki selalunya mmg tau umah cikgu kat mana...derang ni rajin gi raya nek motor...jelajah abih umah cikgu lelaki pompuan...hehehe...saya jer la dr zaman sekolah jd katak bawah tempurung...dah janji pun saya leh tak gi...tak tau la apa yg buat saya takut nak kuar dulu...dah la nak mintak izin kat ayah tu berminggu2 dok pk...ayah dah kasi izin pun saya leh tak gi...mmg penah jd...sian derang tunggu saya spai tghari nak gi bandar masa tu...saya tak datang...monday jenuh saya kena kutuk...tp saya wat bodo jer...dah saya yg tak berani, nak wat camner...sejak tu derang mmg malas nak ajak saya...hehehe...saya pun tak heran sgt bila monday dgr derang citer derang gi meronda bandar temerloh tu...

moga saya sihat walafiat menunggu kehadiran hari selasa dan hadiri perjumpaan kami tu...moga gak time tu takder perkara2 yg buat saya terpaksa membatalkan kehadiran saya...nak block dlm dairi selasa tu...minggu ni friday mmg ada jamuan penduduk...sabtu ada majlis anak yatim...ahad leh rehat...monday setakat ni takder aper mcm tu gak dgn tuesday...arap2 terus la schedule saya tu kosong...Aminnn...

waaaaaaaaaaa.....tak sabarnya rasa hatiiiiiii......















No comments: