Monday, December 29, 2008

29 December

ada besday kawan2 arini....tp saya dah tak ada diingatan mereka lagi...jd sendiri saya mengingatinya...tiada ucapan dan kad yg saya layangkan...kerna bimbang hanya menjadi gangguan...tiada siapa utk saya ingatkan date ini kerna pasti mereka ingat tak perlu saya menjadi penyibuk yg tak diperlukan...

date ni sama dgn besday ex saya dulu...kebetulan yg sgt tepat...pernah celebrate date ini lebih dr 10thn...skrg ni tak lg...sekadar mengingati sajer...abadikan juga di sini kerna mereka pernah ada dlm sejarah kehidupan saya...terutama ex saya...tak saya nafikan kehidupan dgn dia dulu itu satu kenyataan...tiada dendam pada dia...saya doakan kebahagian dia walau dimana dia berada skrg ini...itu sajer yg saya termampu...dia kekal diingatan kerna dia pernah jd sebahagian hidup saya...kehadirannya dulu tak pernah saya nafikan...kewujudan dia dulu adalah satu kenyataan dan pengalaman....segalanya kini tinggal kenangan....dan sebuah kelukaan yg mendewasakan...terima kasih memberikan saya pengalaman yg tak ternilaikan dan sebuah kelukaan yg mendewasakan...

bersempena dgn tahun baru hijrah 1430 semoga kita semua mendapat keberkatan dan kebahagian...InsyaAllah....




No comments: