Wednesday, December 31, 2008

dapat!

akhirnya! dapat gak saya tmpt utk Taufik belajar...mcm2mana pun saya akan paksa gak papa utk daftarkan Taufik kat situ...saya dah print semer pasal tmpt tu kat sana...nnt papa balik saya nak tunjuk kat dia dan mintak dia segera daftarkan Taufik kat situ...kalo terpaksa saya yg ikut sama kat sana saya akan ikut...demi masa depan Taufik saya akan korbankan waktu saya...tak sesia saya ringan mulut cerita pasal anak2 kat ofis td...thanks kat customer tu suggestkan kat saya tmpt tu n suh saya google utk dptkan maklumat lanjut...

duit bukan jd masalah kat papa...kalo sbb tu nnt memaksa saya setiap minggu ke sana pun saya akan usahakan...dan mungkin saya akan minta kat papa buat apa yg mama lan cadangkan...saya mmg serius perkara berkaitan persekolahan Taufik...dr perbincangan yg tak abih smlm ada nmpk tanda2 positif dr papa gak...papa faham kebimbangan saya pasal pelajaran Taufik...skrg ni saya tak sabar nak kasi tau papa pasal menda tu tp kena sabar sbb papa baru jer berangkat utk kerja dia...nak call papa bimbang hanya menganggu sbb kalau kerja luar mmg papa tak ada masa nak lelama kat phone....

demi utk Taufik, walau ada perkara2 yg mama terpaksa korbankan akan mama korbankan...dan mama akan pertimbangkan apa yg papa ckp smlm...






No comments: