Wednesday, December 17, 2008

terharu

terharu sungguh petang td saya mendengar luahan rasa tu...terasa terlalu dekat rasa itu dgn hati dan jiwa saya...mcm kata abby mlm smlm...puisi tu terlalu dekat dihati dia rasakan walaupun saya yg menulisnya tp abby rasa yg sama...maknanya mungkin jiwa kami ada persamaan...abby seorang penulis novel jd dia mmg ada satu perasaan yg special kalo tak mcmana dia nak mengarang sebuah novel utk pembaca2 dia...

saya ada juga beri galakkan pada teman yg mencurah rasa petang td utk meneruskan penulisan dia walaupun dia ada satu cerpen yg dia blom habiskan...dulu biasanya dia jawab tu sajer suka2 takada dah sambungannya...tp baru2 ni dia kata tunggu tgk taun depan, mungkin dia akan sambung bila nnt dah ada laptop, saya dah suggest suh dia beli broadband jer jd mudah walau gi memana dia masih ttp berkarya...bagus juga penulisan teman tu...cara penyampaian dia mudah difahami dan santai jd nak baca kasi abih tu enjoy jer...mcm gaya penulisan Matt Romeo salah seorang penulis yg saya suka gaya penyampaian dia...novel Matt Romeo cukup menghiburkan saya...ada masanya dlm ati saya kata dia ni mcm giler jer dok wat ayat yg sgt santai dan melucukan...terutama bila dia tulis bab luahan perasaan gembira atau teruja dia pada seseorang wanita yg dia minat dlm novel2 dia...

arap2 teman tu tak berduka mlm ni...saya paham erti perasaan yg ada didalam dada dia skrg ni...sbb satu masa saya penah juga merasakan yg sama...nak saya teman dia tp rasanya dia lebih senang sendirian saat2 mcmni...atau mungkin dia ada kwn2 lain yg teman...jd saya elok la diamkan diri ajer...cukup la td dah share serba sikit...kalo dia perlukan saya mesti nnt dia akan cari...skrg ni saya mcmtu lak...dulu walau org tak cari saya rasa jer tak best dan teringat kat seseorang tu saya akan terus tanya...skrg ni tak lg..biarlah derang cari saya kalo dia perlukan saya. kalo tidak tu bermakna tak ada apa yg derang perlukan bantuan saya...atau mungkin nnt saya ni jd penambah jer kat apa yg sedang membebankan derang...so lebih baik saya diamkan diri ajer walau dlm dada ni meronta2 nak tanya dah ok ke blom...atau mungkin ada sikit2 lg rasa...tp takper la biarkan ajer...biarlah org nak anggap skrg ni saya dah semakin tak mengambil berat, tak perihatin atau aper...sbb saya dah serik dgn kisah2 yg lalu...

moga hari esok akan memberi sinar riang dan ceria buatmu....












No comments: