Wednesday, December 24, 2008

Annivesary....

25hb December....tarikh annivesary seorang teman...pagi ni td saya sms dia wish annivesary dia...dia rasa terharu sbb saya ingat tarikh tu...iya kata saya..saya akan ingat tarikh tu sbb saya nak mengingatkan dia selalu...selagi saya ada kesempatan utk mengingatkan dia...

dia dah plan utk anniversary tu...saya takleh nak wish esok nnt menganggu lak..so arini saya wish dia siap2...nnt dia mesti citer gak aper yg dia buat utk annivesary tu...saya tumpang hepi..sbb mmg itu doa saya utk dia...tgk dia bahagia saya pun bahagia...sbb saya rasa juga sakitnya dulu saat dia dlm kesedihan dan kekecewaan...jd skrg ni semua sudah berubah dan dia semakin dpt menikmati kehidupan yg dia rindukan dulu...

dia antara teman yg saya sayang...melihat mereka yg saya sayang hidup gembira saya dpt sikit nikmatnya...walau bahagia utk saya masih ntah di mana....saya tak mencarinya dan tak juga mengusahakannya...masa ini saya hanya mengikut arus masa...biarlah masa menentukan...bak kata seseorang....pelan2 nnt semer mereka akan memahami...jd saya hanya ikut rentak dan arus masa...walau kadangkala rasa penat gak...Andai Itu TakdirNYA....

Hepi Annivesary Teman...saya sayang kamu....









No comments: