Friday, January 16, 2009

diekori....

hmmm...mcmana nak ckp ekkk...arap2 ni perasaan saya jer la...biasanya saya mmg jarang pandang keliling kalo kluar beli barang atau ada urusan kat luar...tp arini camner saya leh tgk sekeliling lak...saya perasan seolah2 saya diekori...

saya kat tmpt buah org tu ada, saya kat tmpt sabun org tu ada, saya kat tmpt susu org tu ada, saya kat tmpt tisu org tu ada gak, malah spai saya nak bayar dia pun ada gak kat belakang tu walau tak beratur bayar tp dekat2 dgn kaunter saya tu...sudahnya saya spai terlupa nak gi farmasi beli ubat gigi...

hmmm...'dia' yg panggil saya 'darling' tu ke yg suh org2 itu ikut saya...?tp nape la ramai sgt spai 3 org..? saya ni tak kuat mana nak lari spai 3 org lak nak ikut, sorang dah la, kalo iya pun...huhuhu...saya nak tgk lg 2-3 hari camner, kalo masih ada mungkin betul apa yg saya agak, kalo takder mungkin tu cuma perasaan saya jer la kot td...cecepat jer saya bayar barang langsung tak jd nak mkn....terus jer blk rumah...

hmmm...saya blom nak tanya lg sbb kalo tanya mesti 'dia' tak ngaku kot...naluri saya kuat masa nmpk org2 tu td rasa mcm mmg org 'dia' la tu...biarkanlah elok gak dlm keadaan saya yg kurang sihat ni kot2 nnt pingsan kat memana ada org yg cepat bagi bantuan...takkan org2 yg ekori saya tu nak biar jer saya tergolek tgh jalan sensorang, mau kena pecat sok...nape 'dia' nak bimbang sgt ekkk...?hmmm...saya pun tak takut sbb mmg saya tak wat salah pun...td saya gi beli barang jer kat jusco...pastu terus blk..spai ni tak kuar dah...esok nak gi kija jer saya kuar...tak caya la tu kot...mmg saya tak ckp saya nak gi mana pas blk ofis td...sajer jer...saya tau la aritu 'dia' dah kata teksi nak bawak lari saya...kot2 pasni adalak yg jd dreber teksi lak...bagus gak selamat saya nak gi memana...hehehe...

'dia' bimbang kot...aritu saya tanya direct, takmo lak 'dia' bagi jawapan...leh lak dia kata ikut suka atilah...skrg ni pasang spy lak (kalo betul la td tu)...hmmm...saya ni jenis setia la...kalo saya dah kata nak commit tu jgn bimbang...100% saya akan bagi commitment saya...kalo saya taknak tu mati idup blk pun saya tak akan...saya mmg sedar org susah nak caya kat saya ni...mcm entri sorang kwn saya dulu tentang zodiak tu...saya ni mcm angin...pergerakkan dan tindak tanduk saya susah nak diramal, berubah2 tak menentu masa, tp jgn lupa kat dlm tu ada gak kata yg saya ni jenis yg setia....

letak sikit sini apa yg kwn saya tu paste pasal zodiak saya...yg saya paste ni mmg penah terjadi dlm hidup saya sbb tu saya berani kompomkan..."
She will never be suspicious of you and will expect the same from you in return. You may be out till 3 in the morning and she won't even bat an eyelid. A Gemini girl will always respect your individuality and you will be required to do the same. She may forget to do the dishes every now and then, but you can have the most soul-satisfying conversations with her. She will keep your intellect as well as creativity stimulated. Motherhood will come naturally to her and she will make a happy and gay mother, who will respect the individuality of the children.

Gemini woman makes an excellent hostess and will charm the guests with her grace. They will be treated to the best of cuisine, that too in silver cutlery. She can easily get along with anyone, right from your boss to the peon of your office. With a Gemini wife, you will feel as if you are with a different woman every other day. When she wants to speak, she will speak and when she wants to fly, she will fly. You don't know how she flies; just listen to her imagination and you will know. She is full of hopes, desires and dreams and you are welcome to share them. Just make sure that you are with her when she needs you!"


buat 'dia' yg panggil saya 'darling' tu...takyah bimbanglah sgt...saya adalah saya...InsyaAllah selagi fikiran saya waras saya akan jaga sebaiknya...mcm mak saya kata, saya jenis yg setia...nnt saya kasi semer nomot keta bos2 saya ngan handyman saya yg selalu jd driver saya tu ekkk...takyah nak syak tak pepasal la...by the way thanks sbb anta org utk perhatikan saya...dlm keadaan ni(masih blom bebetul sembuh) saya rasa elok gak ada yg memerhati saya jd aper2 hal saya dijalanan nnt ada org yg cepat dpt tau...so saya berfikiran baik yg 'dia' anta tu adalah penjaga saya...thanksss....












No comments: