Thursday, January 01, 2009

01.01.2009

maka bermulalah langkah pertama utk hari baru...tahun baru dan kehidupan baru...dah janji dgn anak2 ujung minggu ni saya akan bertemu derang...pertama utk tahun 2009..dgn Mohd Taufik jer lmbt sikit sbb kena tunggu papa blk dr luar negara...

tahun yg penuh dgn dugaan dan cabaran...tahun yg sgt padat utk saya..tahun yg akan bnyk menguji kesabaran saya dan ketabahan saya...tahun yg saya harus tahan segala apa jua demi utk masa depan anak2 dan diri sendiri...tahun yg mungkin saya lebih bnyk memekakkan telinga dan mungkin juga saya nnt akan ada menguriskan bnyk perasaan...segalanya perlu saya lakukan demi sebuah pengorbanan utk melihat kejayaan anak2 yg saya sayang...mereka semua nyawa saya...tahun yg begitu menguji saya...tahun yg mungkin akan merubah saya tidak lg seperti diri saya sebelumnya...semua itu pilihannya terletak ditangan saya sendiri...saya yg harus menanggung semuanya...

demi masa depan anak2 tercinta...saya harus lakukan semuanya...tak sanggup utk saya melihat ada kecewa dimata mereka kelak...walau saya tahu kekecewaan itu lmbt laung akan muncul jua...moga saat itu mereka telah berjaya hendaknya...saya tak mintak mereka kenang saya...saya puasati dgn melihat kejayaan mereka kelak...itu sajer yg saya harapkan...





No comments: