Saturday, January 03, 2009

misi pertama 2009

misi pertama ditahun 2009 akan dilancarkan harini...dah janji dgn Nurhakimie saya blk arini...jd saya amik kesempatan sementara papa kat oversea utk jenguk budak2 tu dulu...lepas papa blk nnt akan jenguk Mohd Taufik lak...

smlm dah beli mcm2 alatan sekolah budak2 tu...Mohd Taufik takyah beli dulu sbb nnt semer akan dibelikan kat sana...pilihan dia tak sama dgn budak2 tu...lg pun kalo beli utk dia kurang guna duit saya sbb mesti papa tak suka...saya cuma bawa dan teman dia utk membeli belah jer dan tulon pilihkan ajer...

tak sabar lak nak blk mcm dah bertahun2 tak blk...Nurhakimie dah darjah satu...smlm dah gi mendaftar kat sekolah Chong Hua...Nurfatihah pun dah tadika 5thn...smlm juga ayah dia dah bayar semer termasuk bas sekolah...utk Diana dgn Along pun saya dah beli peralatan...memasing mintak mcm2...saya adakan semampunya sbb takmo budak2 tu kecewa...

Nurhakimie dah lama mintak nak mkn pizza...aritu takdan sbb blk tergesa2 sbb nak tgk baby jer....Nurfatihah nak makan Mcd...kalo berkesempatan arini dgn esok leh tunaikan, Shikin pun dah abih pantang senang nak bawak jenjalan...

mungkin takdan nak blk umah mak...adik kata smlm dia dah kemas2 umah mak berubah lg...biarlah mak guna duit arwah ayah...sape lg nak guna kalo bukan dia...saya takmo campur...dia buat semer tu pun utk anak cucu dia juga..utk keselesaan kami semua...terpulang dia itu duit suami dia...

tak sabar nak tgk baby girl dah lebih 40 ari umo dia...dulu Nurhakimie umo mcm tu la saya ambil dan jaga...baby girl tak mungkin nak ambil sbb Shikin dah tak kerja...dia urus anak dia sendiri...eloklah mcm tu sbb mmg itu yg saya arap2kan..didik anak2 sendiri...baru tau camner susahnya...

moga misi pertama ditaun 2009 ini sempurna dan saya dpt membahagiakan anak2 semer....Taufik tunggu giliran Taufik...mungkin minggu depan giliran Taufik atau 2 minggu lagi...tunggu ma ya sayang....






No comments: