Sunday, January 11, 2009

kesal

mlm ni saya susah nak tido..mungkin sbb saya dah benti amik ubat utk vertigo saya tu...ada ubat mlm yg buat saya ngantok...saya perlu pelan2 benti dr nnt langsung tergantung kat ubat tu...kalo papa tau ni mesti dia bising mcm aritu...mlm ni saya tgh pk utk jenguk Taufik...mungkin time CNY kot...tp blom kompom dgn papa...dia baru blk jer...dah bincang pasal tuisyen Taufik, jd pasal percutian tu tangguh dulu...mungkin minggu depan baru bincang lak, semer menda nak buat dgn papa ni kalo menyangkut Taufik kena penuh hati2...silap gaya nnt semer dia tak setuju...

masa saya gi sana aritu ada gak sikit kesal saya pada sikap papa kat Nana & Mama...bkn apa pada saya papa tak perlu bebel n marah bila Nana lmbt ambil saya aritu dr hotel...saya enjoy kat situ walau tgh tunggu sbb saya smpt melawat galeri jahitan Tengku Puan...tak rasa waktu tunggu Nana aritu...bnyk gamba saya amik dan smpt call kwn2 menjahit kasi tau kat situ buleh convert gamba anak2 ke diagram utk dijahit...syok saya tgk hasil jahitan Tengku Puan...ada masa dia dlm kesibukan utk menjahit...dr apa yg diceritakan bekas PA dia tu mmg Tengku Puan tak pernah buang masa...alatan jahitan dia dimana dia pergi mmg ada dia bawa dan pantang ada waktu terluang dia akan duduk menjahit, walau sekejap...mmg sama mcm apa yg saya praktikkan...itulah kalau dah minat...

cara mama mintak maaf atas kelewatan Nana amik saya tu pun saya tak suka sebenarnya...saya tak kisah lama tunggu saya ralit dgn perkara yg saya minat....papa tak call saya aritu utk tanya lama tunggu atau tidak dan saya pun tak mengadu pasal tu, tak sepatutnya dia bising kat mama n nana kenapa lmbt amik saya...saya blom smpt ckp pasal tu dgn papa...siap spai papa soal mama pasal nana tido lewat kluar mlm ke...hmmm...kesal saya kat situ bila mama cerita...saya kata kat mama saya tak kisah...tp mesti mama rasa kesal sbb papa yg bising...2-3 kali mama ckp perkara yg sama...tak berapa best saya rasa...lmbt amik saya tu tak jd isu...next time saya nak pesan papa tak perlu marah anak2 pasal saya...marah saya pasal anak2 takper...

moga kekesalan tak akan ada utk kedatangan saya yg seterusnya...arini nana email lg...dia dah tukar email...saya tau kalo papa tau saya ada beremail2 terlalu kerap dgn nana nnt dia bising...tp saya akan usaha semampunya utk tidak ckp pasal email2 tu semer dgn dia...sbb tu utk jenguk Taufik saya perlu izin papa, sbb dia tak mahu saya terlalu kerap jumpa mama...dia tak suka itu...susah berada disituasi saya...saya rindu and nak jenguk Taufik selalu tp saya juga perlu berhati2 nak ke sana selalu....payahnyaaaaaaaa.....





No comments: