Wednesday, January 21, 2009

macam-macam

mcm2 hal lak nak jdnya skrg ni dlm saya kelam kabut dgn hal nana & Taufik...hmmm...bukan takmo ikut apa yg mak ckp tu...tp pada saya yg penting skrg ni hal nana tu...menyesakkan gak paler saya bila papa masih berdiam diri...percutian dgn Taufik tu saya mmg dah nak patah harap dah...takper la adalah rahmat disebaliknya tu...maklum la saya nak dok tepi laut...berdua jer dgn Taufik, papa tak yakin kot....

mak call lak...hmmm...masih dgn hal kesihatan saya ni...mak mcm desak jer utk gi traditional treatment tu...tak tau la saya nak pk camner ni...takmo dgr kang dia tu mak saya...dah la skrg ni rasa nak demam lak, tekak dah perit, badan rasa panas dia lain mcm, td kat ofis teruk sikit saya nyer vertigo, mmg ketara sbb ada yg pasan....arap2 ada keajaiban berlaku dlm sehari dua ni...

susah nak ckp...saya malas nak gi berubat traditional ni...sejak apa yg jd pada saya dgn ex saya dulu...saya sebolehnya mmg nak menggelak dr jumpa bomoh2 ni....tp kalo dah mcmni terpaksa gak kot...mak bising gak pasal pindah tu...saya dah survey umah dah...tgh nak tgk2 mana yg sesuai...

mak td ckp batalkan semer yg dah saya plan...gi berubat dulu...sihatkan diri saya...tp saya tak rasa ni sbb dengki khianat org...tp tu la kak Fr pun ckp gak suh gi berubat...ramai sgt lak yg cadang mcmtu...lemas lak saya...dlm hal nana blom selesai ni saya tak berapa hepi gak...rasa mcm nak majuk setahun jer dgn papa...dia ckp kalo nak bincang hal nana dia takmo call...adehhhhh....

Alhamdulillah abg dah spai london...sibuk dok mms gamba dia kat sana lak....huhuhu....






No comments: