Wednesday, January 14, 2009

plan...

plan utk cuti CNY dah dibentangkan kat papa...tinggal tunggu kelulusan mohor besar raja2 tu jer la lagi...kena kasi tau awal2 sblom papa ada perancangan lain...sekurang2nya dia buleh masukkan dlm perancangan dia dan skip memana patut...ingat nak bentang minggu depan..tp rasa mcm lmbt lak nnt, buatnya dia dah ada plan dia nnt mesti dia tolak mentah2 plan saya...so plan dah dibentangkan arap2 papa masih blom ada plan apa2 yg bersangkutan dgn Taufik...

kalo papa ada plan dia utk diri dia takper asalkan plan saya jalan gak...yg penting kat saya Mohd Taufik...kalo papa tak izin utk cuti ke mana-mana sekurang2nya papa izinkan saya bawak Taufik blk kg...lama dah dia tak blk kg...sbb dia mmg takder kg pun selain kg saya tu...nak kasi dia hirup udara kg dan dpt suasan baru dgn adik2 yg lain...biar dia tahu yg dia ada ramai saudara mara...biar dia kenal hidup lain selain dgn papa...

tak renti saya doa moga apa yg saya plan ni dipersetujui papa, td saya dah ckp dgn bahasa yg paling lembut saya rasa, bagai nak rak saya menyusun ayat sblom nak ckp, siap saya tulis dan karang lg, gitu la kalo saya buat perancangan..besarlah harapan saya plan saya tu dipersetujui...saya bg papa masa utk kasi jawapan...saya ckp td papa take ur time...lama lg smpt lg utk papa adjust memana patut atau pk plan2 dia yg lain tu mcmana atau merancang dan aturkan semuanya sebaik2nya...takper saya sabar tunggu...

walau camner saya tak sabar saya ttp kena sabar...perancangan yg melibatkan Taufik mmg harus hati2...papa selalu ckp mcmtu...sabar, pelan2 and hati2...sbb tu saya bentangkan plan tu awal2...biar semer dpt papa aturkan dgn baik...jgn nnt ada hati2 yg terguris dan kalo terguris gak tak dpt nak wat camner lagi...kami cuba dan buat sebaiknya utk jaga semer pihak...untung juga Taufik, ramai yg sayang cuma ketulusan kasih sayang tu jer la tak dpt nak diagak...malas nak komen pasal org lain...tp saya tau papa tak buta utk menilainya...

esok saya ada kerja2 khas....arap2 saya sihat..jgn jd mcm tghari td...lunch appointment tp saya fenin lak, dah spai tmpt mkn jd fenin, mcm org mabuk jln td, tp nasib baik memasing mmg sedia maklum dgn kesihatan saya skrg ni...arap2 esok time ngadap Dato' saya tak fenin mcm td, mlm ni fenin tu mmg tak menyerang, moga2 siang esok pun camtu gak...kalo fenin time ngadap sok saya bimbang tak dpt nak bincang jer, paler mesti blank n saya mesti tak dpt nak cergas mcm selalu...mesti nnt Dato' pelik tgk saya...sbb dia mmg selalu ckp saya jenis org tak reti penat, ckp sentiasa bersemangat, takmo la saya dia nmpk saya lembik lak esok...huhuhu

moga2 plan saya utk bersama Taufik mendapat kelulusan mohor besar raja2 tu...aminnnn....










No comments: